Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vraag over zoenen

  • matthijs

    ik wil graag zoenen en vrijen telkens weer.hoe kun je leren om echt opener en ontspanneender te hierin.?

  • Victor Verlon

    Matthijs, wat bedoel je precies?

    Wil je het verlangen naar zoenen en vrijen

    verminderen? Of wil je meer open en

    ontspannen zijn zodat je beter zoent en

    vrijt?

    Verklaar je nader,

    Victor

  • ik

    Heej heej

    Telkenss als ik bij n jongen ben weet ik niett wat ik moett seggen……

    Ik sOuw best verder willen gaan dan soenen….ben alleen sOow verlegen =)

    xxxxx

  • stefanie

    haaj haaj…

    ik heb echt een dringende vraag!!!!!!

    een jonge wil met mij zoenen. ik wil dat natuurlijk heel graag maar ik ben 14 hij 17 hij heeft het dus al veeeeeel vaker gedaan. ik ook wel maar niet zo vaak als hem daarom had ik een vraagje. hoe moet ik zoenen moet ik als ik met hem aan het zoenen ben mijn tong ook in zijn mond doen…alsjeblieft kunnen jullie deze vraag beantwoorden ik zit er echt mee KUsjuuusss Mij

  • Lotte

    je zegt al meerdere keren gezoent te hebben? danweet je toch wel hoe dat gaat?

  • hamaras

    zoenen moet van uit je zelf kunnen leren.ga er van uit wat je partner lekker vind. ik heb ze verschillende naam gegeven . een lieve tongzoen, hartstochtelijke tz. een @!#$ tz. en een gewone lange tz.je moet altijd met zijn tweeen zijn . en gewoon uitvinden wat jij en de andere leuk vind. en zorg altijd voor een frisse adem.man en vrouw moeten beiden meewerkenLotte schreef:

    >

    > je zegt al meerdere keren gezoent te hebben? danweet je toch

    > wel hoe dat gaat?

  • John

    Hoi ik ben een man van 20 en mijn vriendin is 19. Ze zegt dat ze tijdens het zoenen als we op elkaar liggen (zonder verdere bewegingen) al klaar kan komen….is dit mogelijk?

  • anoniem

    het is wel mogelijk ja dat je vriendin snel klaar komt.

    En als zei dat zegt dan zal het wel zo zijn.

    Maar er is niks ergs aan toch!?