Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zoen tips??

  • Anoniem

    Hoi anoniem, ik heb 2 weken geleden ofzo mijn eerste kus gehad.(tu) Het was echt helemaal…. (:D:D>:D

  • Verliefdiemand

    Heey

    Ik heb al wat heel afgezoend en het is lekker!

    Het gaat echt vazelf dus je hoeft daar niet bang voor te zijn.

    In de bios zoenen is heel leuk, lekker achterin zitten en knuffelen!

    (wij snapten de film niet:P)

    Maar ik zou zeker aanraden om naar de bios te gaan!

    xx

  • caro

    hallo, ik heb een vraaagje..

    ik ben 15 en zoen regelmatig met iemand, maar iedereen zoent anders, en ik ben gewend om geen rondjes te draaien, maar een beetje met de tong te spelen, en tegelijkertijd elkaars tong aanraken.. snapt iemand wat ik bedoel?

    rondjes vind ik ook niet fijn, en weet ik nooit of ik het goed doe.. dus doe ik dat liever niet…

    is dit raar? of hebben meer mensen dat?

    xx

  • anoniem

    Hoi meisje ;)

    ik was 15 toen ik voor het eerst zoende en het was heel onverwacht waardoor ik helemaal niet zenuwachtig was. dat was dus wel fijn…

    ik zal je vragen even voor je beantwoorden

    1. nou toen ik voor het eerst zoende vond ik het de eerste 3 seconde een beetje raar… ook dacht ik is dit het nou waar iedereen zich zo druk over maakt… het voelt heel anders dan anders maar wel echt lekker als je partner het goed kan teminste ;) het is heel lekker als je tong langs zijn tong gaat je het tintelt soms een beetje bij mij. ook je lippen voelen heerlijk aan. naa het zoenen ben je een tijdje echt heel blij en vrolijk. het is echt een heerlijk gevoel. je kan het beste eerst rustig beginnen. je beweegt je hoofd naar je partner, je kijkt nog even in elkaars ogen. dan sluit je ze en brek je je lippen naar elkaar toe. eerst geef je een paar keer een normaal kusje. dan open je je mond een klijn stukje en laat je je tong langs zijn lippen glijden. dan opent hij ook zijn mond en speel je met elkaars tongen. neem afentoe wel een pauze voor een normaale kus. en zoen een beetje speels, ik vind het altijd heel sexy als een jongen dat doet. zoals mijn nek kussen en met mijn haar spelen.

    2. ik had dat wel. ik was aangeschoten en hij ook. dus hij zoende me en ik deed vanzelf mee. later nam ik een beetje de leiding. maar dat hoef je natuurlijk niet te doen als je dat niet fijn vindt. je moet wel proberen om echt mee te doen anders is het zoenen niet lekker.

    3. nee er kan niet zo veel verkeerd gaan als je gewoon jezelf bent en lekker zelfverzekerd komt het vanzelf allemaal goed. trouwens zoenen met iemand die je echt heel leuk vind is wel vaak veel lekkerder dan als je uitgaat en zomaar met een jongen zoent die je niet echt kent. wat ook leuk is om te doen hoor haha. vooral als het een beetje een lekker ding is ;)

    nou ik hoop dat je er iets aan hebt! en heel veel zoen plezier ;) groetjes anoniem

  • naomi

    ik ben ee meisje van 15 en ik heb een jonge leren kenne en hij wilt zoenen maar ik wil het ook wel maar het is mijn eeste keer en hij wilt dat ik begin maar ik weet niet hoe het moet

    zou ik alsjblieft snle tips kunnn krijgen

    en als je een jongen geen kus durft te gevebn watttan hoe moet je dan zoenen want ik durf een jonge geen kus te geven omdat ik bang ben dat het raar voor hem voelt of het een raar geluis maakt

    xxx

  • irisss

    de perfecte zoen tja dat ligt aan jezelf een zoen is wie je bent en wie je bent is de zoen zo simpel is het ik zelf heb wel ooit gezoent en de eerste keer toen ging ik met zijn flow mee maar de tweese keer neem gerust het hef in eigen handen maar om de zoen nog lekkerder te maken kun je elkaar op intime plekken aabraken zo is het nog lekkerder

    wil je nog meer tips ?voeg me maar toe

    roosiepoesie@hotmail.com

    xx

  • Sandra

    Niet bang zijn. Ik was ook erg zenuwachtig in het begon en dacht dat ik het gewoon zou verpesten. Maar ik moet zeggen dat niemand profi zoener is. Iedereen leert beter zoenen na een paar keer gezoend te hebben. En voor een paar tips kun je hier kijken. Er staan goeie tips over wat je allemaal moet doen voor en tijdens zoenen. Hoe leer je goed zoenen.

  • hoi

    Hallo..

    Ik heb al 4,5 week verkering met mijn vriendje en we deden ddodw dat betekend doen, durf, of de waarheid.

    Mijn nicht deed ook mee,,

    Ze koos mij en ik zei doen. Ze zij kus Gijs >zo heet mn vriendje <

    Ik durfde niet en werd rood.

    Ik wil weet niet hoe het moet hij heeft het al eens gedaan met zijn vorige vriendinnetje..

    ….

    MVG. Nina 11jaar

  • C

    Ik heb vandaag voor het eerst gezoend maar ik kan het dus niet, Hij wel maar hij zei dat het niet uit maakt want het gaat om het gebaar zegt hij hij is echt lief!

    Maar de vraag is hoe kan ik beter leren zoenen want ik heb heel vaak van dit soort sites bekeken en niets hielp zo k*t Maar kan iemand me helpen??

    X C

  • C

    Ik heb vandaag ook voor het eerst gezoend en bij mij ging alles fout ik kon het eerst niet maar nu wel beter….

    Maar idd gemiddeld duurt het 10 seconden bij jou 20 en bij mij 2 minuten eigenlijk best bizar;S

    X C