Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

genieten van zoenen

  • matthijs

    echt ik heb voor de eerste keer een jaar geleden gezoend en wil graag veel variaties gaan uitproberen.steeds leuker en spannender en opwindender.wie heeft ook veel geexperimenteerd.geef maar alle tips.maar ik ben wel een laatbloeier,vindt ik zelf.

  • claire

    Hey Mathijs,

    wel een late reactie, maar misschien heb je er nog wat aan! Ik kan 't niet laten om je helpen!

    Wat ik altijd heel erg fijn vind is het likken aan de lippen. Je kunt het doen als hij/zij haar mond dicht heeft, maar ook als ie open is. Je kunt voorzichtig een lip vastpakken met je tanden en er dan voorzichtig wat aan trekken. Of er aan knabbelen of zuigen.

    Je kunt met je neuzen tegen elkaar aan wrijven, en de lippen zelf net niet aan te raken. Kussen en likken rondom de mond. Erg spannend is dat, als je elkaar net niet kunt zoenen!

    Als je echt in elkaars mond bezig wilt zijn, kun je zachtjes aan een tong zuigen.

    Als je partner zijn/haar tong wat verder uitsteekt kun je er echt letterlijk aan likken.

    Er zijn zooooveeeel mogelijkheden! Eigenlijk moet je gewoon maar wat doen en je fantasie gebruiken en dan komt het allemaal vanzelf wel op gang.

    Veel plezier!

    dikke zoen van Claire;)

  • Faatje,

    Hooi Matthijs ;$

    Hoe oud ben je dan ?

    Fatimababacan@hotmail.com.

    xx <33matthijs schreef:

    >

    > echt ik heb voor de eerste keer een jaar geleden gezoend en

    > wil graag veel variaties gaan uitproberen.steeds leuker en

    > spannender en opwindender.wie heeft ook veel

    > geexperimenteerd.geef maar alle tips.maar ik ben wel een

    > laatbloeier,vindt ik zelf.