Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Eerste zoen, help? hoe moet dat!?

  • Jurriensz

    hahahha Dat is voor jouzelf kneus:P

  • Ahmet

    haha ben je turk en nooit gezoend? ik ben turk heb weleens gedaan maar als je wilt kom maar. haha(L)

    x ahmet.:D

  • anoniem

    wat is dit voor onzin?

    -XXX-

    :p

  • Ruben

    Hoi. Ik wil ook graag zoenen maar ik weet ook niet hoe het moet en ik durf het niet! miss kunnen we er gwn ff over praten?..

  • ANonIem

    Heey

    Ik wil ook graag zoenen…

    Maar ik weet ook niet hoe het moet.

    Wil iemand mij tips geven?????:S

  • Thijs

    Mevrouwtje laat ik je daar mee helpen zoenen is improviseren ik zelf pas mee aan hoe zij zoent laat ik dit zeggen als je zoent beweeg je sta je stil met je lippen tegen elkaar? voorzichtig je tong naar voren duwen als hij/zij zijn toch ook laten we zeggen uitsteekt draai dan met je tong om zijne heen en als je je vriendje echt een plezier wilt doen ? ga op zijn tong zuigen worden ze wilt van. (ik teminste) klinkt vies kan zo zijn maar zo doe ik het en zij bij mij veel geluk ;)

  • indira

    hoi ik ben indira ik weet niet hoe ik me eerste kus moet doen het is zo moeilijk ik durf het niet heb je advies plies:( .

    ik heb je hulp hard nodig

  • Nooit gezoendxx

    Hooi ik ben een meisje van 13 en ik heb ook nog nooit gezoend.

    De meeste kinderen al wel,,het is niet dat ik nooit vriendjes heb, maar ik ben er nu wel klaar voor..

    MAAR HOE?? moet het..:S

    Kusjes van een meisje dat nooit gekust heeft………………………………………………………

  • Priscilla

    Dat hierboven ging even verkeerd haha

    Maar ik zou je niet te veel zorgen maken,

    Het is het slimste om hem eerst een paar kusjes ( op zijn mond natuurlijk) te geven, en daarna kan je in “ een vloeiende beweging ” zegmaar verdergaan

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt! En het zal vast wel goedkomen

  • Anoniem!

    Heey!,,

    Ik ben een meisje van 14 en heb nog nooit gezoent.

    Nu vint ik een jongen leuk en hij heeft gezegt dat hij mij ook leuk vint.

    Nu zie ik heb morgen misschien, maar hij heeft wel al een keer gezoent!

    ik durf het gewoon niet!

    Help me!!

    xxxx