Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

help ik weet niet of mijn vriendje met mij wilt zoenen...

  • felicity

    Hallo …. ik heb al een maand en een paar dagen verkering dus euhh op valentijnsdag…. en ik weet niet of mijn vriendje met mij wilt zoenen…….

    en hoe moet dat dan?

    ik wil eigelijk ook euhhh met hem tongzoenen maar hoe moet het dan….

  • Xx

    Ik denk dat het allemaal vanzelf gaat ik had dat ook dat ik er echt zenuwachtig van werd maar eigenlijk gaat het gewoon vanzelf als jullie er allebij klaar voor zij

    Op je vraag hoe je moet zoenen je geeft hem eerst een kus op zn mond en als hij wil zoenen dan doet hij vanzelf zijn mond open en rlxxed zijn anders lukt het niet

    heel goed want hij voelt dat. en gewoon met zijn tong spelen en het is echt heel makkelijk als je eenmaal hebt gezoend.felicity schreef:

  • joop S

    Hai ik weet alles van alleen heb ik geen vrouwelijk zoen maatje

    Ik heb lang niet meer gekust maar zou het zo graag weer eens uitgebreid willlen

    Maar ja dan moet je wel een leuke vriendin hebben die dat ook fijn vind

    en dan is niet zo makkelijk te vinden

    het lijkt mij heerlijk om een lange tijd samen op debank zoenend door te brengen

    samen kun je alles uit proberen zo ook alleen lippen kussen met een dichte mond in het verleden heb ik het vaak mogen doen en het is gezond zegt men

    maar ook ontspannend romantisch en het geeft een gelukmakend gevoel

    verder kus ik ook graag het hele gezicht als je toch bezig bent

    help wanneer is het mijn beurt laat eens horen of het je gelukt is

    en of je het nu al goed kent groeten J o o p Denhaag