Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zoenen

  • anoniempie

    hoi

    ik ben nu bijna ee maand met mijn vriendje en we hebben nog steeds niet gekust.

    eigenlijk ben ik een klein beetje bang omdat hij dat al vaak gedaan heeft en het mijn eerste kus is.

    moet ik me zorgen maken ? wat moet ik doen ??

  • charlotte

    hoi

    tja als hij al ervaring heeft met zoenen, is het voor jou juist makkelijker.

    1. hij weet hoe hij jou kan lere zoenen (een soort leiding neme)

    2. als de spanning opvoert, dan komt hij vanuit zich.

    dusse..

    als je heel graag wilt zoenen, dan zou je het beste gewoon de spanning opvoere. bijvoorbeeld, als je gewoon tegenover elkaar zit ofzo, dan maak je veel oogcontact. en je kent het trucje vast wel, een glimlach. en misschien probeer dichter bij hem te gaan zitten. misschien durf je dat niet, dat maakt niks, want hij merkt het niet!

    hij vind het juist prettiger. als je dus naast hem zit of dicht bij bent, dan probeer lichamlijk contact te krijgen. dus leg je hand over zijn schouder ofzo, hou zijn arm lichtjes vast, en niet durve = gewoon DOEN!! dat vinden ze fijn, en dan snappen ze dat je wilt zoenen. (ik spreek uit ervaring)!

    dus… probeer het maar. alleen als hij kan zoenen, beleef jij je mooiste zoen ever!!

    Xxx